Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

Firma MOTOFORZA odvedla perfektní práci

3.5.2010

O posledním dubnovém víkendu navštívil Indi společnost MOTOFORZA, která nám v letošním roce pomáhá dosáhnout stanovených cílů, tedy vyhrát Czech Road Racing Cup a dojet si na Man pro stříbrnou repliku létajícího Merkura.

Společnost MOTOFORZA se již dlouho zabývá zakázkovou výrobou závodních kapot, především z laminátu jak na nové modely, tak i na „veterány“, tedy závodní stroje třídy Klasik. Doplňky v podobě ochranných krytů na motory, rámy a kyvné vidlice, či náfuky a další součásti z karbonu nevyjímaje.

Nově se tato společnost zabývá i výrobou podsedlových rámů a držáků, které pomohou nejen snížit váhu, ale i snadnějšímu „dopasování“ kapotáží.

Vyzkoušeli jsme již několik různých firem zabývajících se tímto sortimentem a každá má své pro a proti. Vše se odvíjí od toho, jak vyjít všem zákazníkům vstříc a zároveň zachovat stejný způsob výroby pro zachování nižší ceny.

Konkrétně kapoty MOTOFORZA bývají o něco těžší a pevnější, čímž ztrácí například pružnost, která pomáhá právě při dopasovávání kapotáže na motocykl, což bývá nejčastějším „uživatelským“ problémem. Pro nás je naopak toto výhodou, protože víme, že i po pádu tato kapotáž hodně snese a nemá se tendenci tolik tříštit jako jiné od jiných výrobců. Díky tomu, že je kapota pevnější , se i lépe lakuje. Na tenkých a pružných kapotách nám v některých místech lak praskal, převážně v ohybech v přední části a při instalaci.

Důležitá je pro nás i odezva výrobce při poukázání na případné nedostatky, tedy i vývoj a se společností MOTOFORZA se již od prvního jednání skvěle komunikuje a spolupracuje.

Vzhledem k tomu, že náš závodní motocykl je již starší model (Honda CBR 600 RR), chtěli jsme mu dopřát nové „ošacení“, které bude trošku zajímavější než běžné lamináty. Dohodli jsme se, že karbonové kapoty budou Hondě určitě slušet. MOTOFORZA odvedla perfektní práci, protože kapoty jsou opravdu krásně provedené a poprvé se na motocyklu představí na 300 ZGH v Hořicích.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy, nebo řešili nějaký problém se závodními kapotami, neváhejte se přímo na nás nebo na výrobce svých kapot obrátit!

Tým Indiracing