Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

Druhý a třetí den tréninků

3.6.2010

DRUHÝ DEN TRÉNINKŮ - úterý 1.6.2010

Mlha, déšť a sychravo. Takhle nás přivítal první červnový den. Vůbec to nevypadá, že bychom odpoledne jeli tréninky, ale Jenny (traťová maršálka, kterou jsme tu loni poznali a hodně nám pomohla), která se tu zastavila s pozváním na sobotní oběd, nám řekla, že se to do večera rozebere a bude hezky. Moc jsme tomu nevěřili, ale místňáci to přece jen mají víc v oku.

Potřebujeme přezout obě motorky, a tak vytahujeme náhradní kola motorek. U Pirelli kamionu jen nahlásíme startovní číslo, jméno a vše se platí až na závěr podniku. Přezouváme zadní pneu u šestky na Metzeler, u litru pak dáváme celou sadu. Při přezouvání si ale (naštěstí) všiml „gumař“ velké trhliny na ráfku. Kolo očividně už nevydrželo záběr irských přírodních tratí, a tak honem utíkáme ještě sundat kolo z motorky.

Kawasaki ZX10R je ve skutečnosti SuperStock a i když s ní jedeme i Superbiky, do „štoků“ ji musíme nechat povinně odbrzdit, aby se případně projevily nepovelené úpravy. Navíc mechanik rovnou naladí i Power Comander, pokud by bylo třeba. Stojíme v řadě asi čtyř motorek a všem před námi to docela trvá. Naopak my jsme venku za pět minut s tím, že motorka je OK a se 182 poníky. To není úplně marnej „štůček“ :-)

Člověk se ani nenaděje, čas rychle letí, a jsou čtyři hodiny, kdy se otevírá technická kontrola. Milan ještě potřebuje dochystat šestikilo, a tak si beru na záda stojan a nasedám na ZX10R. Na technické kontrole se na mě všichni smějí tak, že se na motorku skoro nepodívali, jen zahýbali řidítkama. Dojíždím do prostoru boxů a přemýšlím, kde to nechám stát, ale to už ke mně sprintuje mechanik z Relentless Suzuki a dává mi Kawu na stojan. Mezitím už stojí na technické Milan a tam je kontrola mnooohem pečlivější. Obě motorky jsou ale v pořádku a už stojí v boxech na nahřívácích…do šesti hodin času dost.

První kola dává Indi na šestikile a po dvou se vrací do depa s časem 20:05. Opět ho potrápil podvozek a tak se domlouváme s mechanikem od Maxtonu co s tím. Ten řekl, že musí podvozek ven, že musí na zadním péru vyměnit pružinu. Do dalších kol tak nastupuje Indi na litru. Tam se bude taky podvozek ještě dnes večer vytahovat, ale po včerejším zásahu je to i tak mnohem lepší. Opět si Indi dává dvě kola a dosahuje času 19:39.

TŘETÍ DEN TRÉNINKŮ - středa 2.6.2010

Krásné počasí je tady vzácnost, ale očividně máme štěstí. Dopoledne jsme odnesli oba podvozky, které Milan v noci vyndal, na repasi. Vrátili nám je okolo poledne a tak Milan do technické kontroly pečlivě nachystal 600ccm, na které dnes odjedeme celý trénink.

Nemáme už ani litřík benzínu a za úžasu „okolobydlících“ odjíždíme s Indiánem na skůtru s padesátilitrovým barelem mezi sebou. Tankujeme na benzině obyčejnou 97 a skůtřík sotva dejchá zpět do depa, tentokrát zase za potlesku.

Technická opět probíhá bez problému a hledáme „flíčka“ kam bychom jednu motorčičku vmáčkli. Indoš vjel do prvního kola a hned s pevným startem dává 19:39. S Milanem ho vyhlížíme, ale druhé kolo je podstatně horší. Indi se vrací s tím, že ho motorka strašně vynáší a tak opět zasahuje Maxton technik a řeší přední vidlice. Indi tak vyráží do třetího kola, ale opět se vrací s hroznou ztrátou s časem 21:08. Nádrž byla špatně dovřená a za Bray Hill na brzdách do první ostré levé se mu vylil benzín. Indi tak musel okamžitě zastavit, traťáci mu půjčili šroubovák, aby mohl Indi nádrž zavřít. Po tomto kole se vrátil s tím, že po trati navíc různě vlají žluté vlajky, že viděl motorku Jenny Tinmouth a ještě další dvě opřené o zeď po nehodě(jezdci OK), ale zbývalo ještě pár minut, a tak se Indi jel projet ještě do čtvrtého kola. Podvozek už se choval lépe a Indoš si tak poslední kolečko docela užil i když ometl hlavou nějaké větve :-)

Večer jsme se rozhodli další den do tréninku použít Hondu CBR 600 RR, protože Kawa nějak špatně „dejchá“ a bude se jí ještě měnit motor. Museli jsme ji i oficiálně nahlásit, takže zítra snad na Hodně.

Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků Druhý a třetí den tréninků
Team AIR Kawasaki

Team AIR Kawasaki