Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

Dva závody v jednom (Two events in one day)

10.6.2010

Pondělí 7. 6. 2010

Po nevydařené sobotě, kdy jsme odpadli ze závodu TT Superbiků kvůli banální závadě, jsme se o to více soustředili na pondělí, kdy nás čekaly hned dva závody za sebou. Čtyři kola TT Supersport na Kawasaki ZX6R a ten samý počet kol TT Superstock.

Počasí se vydařilo a Indi tak odstartoval do prvního kola s dobrou náladou a natěšený. Po dvou kolech přilítl do depa a tady nastal menší problém, který jsme si dopředu neuvědomili. Loni jel Indi bez kukly, jenže teď si ji oblékl a měl ji nataženou až přes nos, takže já se vrhla na čištění plexi, které mi pořád otvíral a do toho se nemohl přes kuklu ani napít a já měla zase v ruce tolik věcí, že jsem mu tak rychle nedovedla pomoct. Nakonec jsme tu kuklu ze spodu nějak stáhli a narvali mu tam hadičku od pití. Už bylo dávno natankováno, takže jsme se dost zdrželi. Když Indi vyrazil do druhého kola, začala se mu přilba nepříjemně posouvat a škrtit ho a deflektor na nose mu lezl až do očí. Při tankování se nám podařilo asi vyškubnout spodní deflektor pod bradou, takže ho ztratil a pak si musel neustále přilbu posouvat. Odrazilo se to i na soustředění a na časech, ale ve finále si aspoň dojel pro bronzovou repliku za 27.místo (Penz musel odstoupit z 36.místa, když mu v posledním kole došel benzín, v TT Superbike zajel přitom pěkné sedmnácté místo)

Trochu mě mrzelo, že jsem to takhle zvorala, ale je to další poučení pro příště. Spodní deflektor jsme už samozřejmě nenašli a bohužel ani nesehnali k zakoupení, takže přišla na řadu náhradní helma, kterou Indi vyzkoušel hned v dalším závodu TT Superstock.

Indián si ani nestačil oddechnout a už se znovu oblíkal do „štoků“. Motorka byla již z předchozího dne přezutá, naleštěná a dotankovaná. Přes technickou prošly obě motorky již ráno bez problémů, takže se Indi těšil, že si trochu spraví chuť po nevydařeném závodu „bajků“. Hned první kolo zajel Indi 18:49, takže jsme věděli, že je v dobré kondici. Druhé už ale bylo horší, takže jsme netrpělivě čekali, až se vrátí na dotankování. Jak Indi přijel, tak už na nás křičel „mám něco s předním kolem! Podívejte se na to!! Strašně mi to rozhazuje řidítka!!!“ Okamžitě jsme klekli na kolena a začali kontrolovat šrouby, osu, ráfek, brzdy a taky jestli není píchnuté kolo, ale vše bylo v pořádku…Indi se rozhodl pokračovat, ale časy v dalších kolech se podstatně zhoršili a Indi se propadl až na 38. místo, nicméně dojel a dokonce ještě zajel 115% času vítěze, takže si zajel pro druhou bronzovou repliku.

„Vůbec jsem nevěděl co se děje, ve druhém kole od Ramsey mi najednou motorka začala dělat psí kusy a vypadalo to, jako bych píchnul kolo nebo něco…po dvou kolech jsem vletěl do depa a řval na mechaniky, ale nic nenašli…tak jsme se pustil do třetího kola, ale bylo to strašný…asi dvacetkrát mi šly řidítka do dorazů při dopadu na skokách a já se blbec furt snažil utáhnout tlumič řízení. Ve čtvrtém kole už jsem se fakt bál, že mi třeba upadne kolo nebo něco, až mě liskl najednou spodní držák tlumiče, který je normálně na dvou šroubech v brejlích. Už jsem aspoň věděl na čem jsem a řekl jsem si, že když už jsem tu dokázal jet dvě kola bez tlumiče, tak už musím dojet i to čtvrté. V depu mi to pak nechtěli věřit, protože mi každý řekl, že s tím se odjet TT a na litru prostě nedá…no nakonec to všechny ještě pobavilo a dali mi přezdívku v překladu „ruční tlumič řízení“…“

Indi měl ruce opravdu nateklé jako nikdy a byl rád, že se vůbec z tohoto závodu vrátil ve zdraví. Dojel tak druhý závod znovu na bronz…celý večer jsme si ale lámali hlavu nad tím, jak se tohle mohlo zase stát… ale z přemýšlení nás alespoň pozitivně vytrhlo večerní vyhlášení ve Villa Marina, kde ceny předával Johny Rea a Leon Haslam. Indi se zde taky potkal se svým oblíbeným zpěvákem ze skupiny Prodigy, který si taky staví závodní motorku.

Na vyhlášení dorazil také František Feigl i Podobští, kteří nás potom vzali k sobě na výbornou večeři. Celý večer byl opravdu povedený a měl hezkou slavnostní příchuť. A abych nezapomněla…dostali jsme pozvání na MACAU GP!

Úterý 8. 6. 2010

Kluci chtěli vyrazit na ryby, ale počasí nám moc nepřeje, tak jsme se alespoň prospali skoro až do oběda. Odpoledne k nám začali proudit dost nepříjemné informace od jiných jezdců, že na jejich motocyklech proběhla v posledních dvou dnech několikrát sabotáž. Kieth Amor měl v nádrži cukr, Dave Kneen zase vodu….Ian Lougher měl kompletně rozštelovaný podvozek a povolené šrouby na vidlích. Conor Cummins měl zase povolený olejový filtr a takových zvěstí nám přišlo ještě několik. Vedení na věži o tom už ví, protože Lougher tam šel udělat docela dusno, ale zatím se k tomu nijak oficiálně nevyjádřili.

Večer jsme byli opět pozvaní na grilovačku, tentokrát k Tomášovi a Míše, takže jsme si večer krásně užili opět s výborným jídlem a přáteli. Podívali jsme se také v televizi na záznam TT Superstock, ale je dost škoda, že se věnují pouze prvním šesti jezdcům a zbytek jako by neexistoval. Na to, že se na start postavilo jezdců něco přes šedesát, je to vážně škoda. Milan odjel trochu dřív, aby pořádně nachystal a překontroloval Hodnu.

Další den by měl být opět ve znamení závodů, i když počasí tomu zatím nenapovídá.

A otázka pro Vás.... Poznáte který závodník je na fotce s Indiánem v modré kostkované košili? :-)

Správné odpovědi zasílejte ZDE (vpravo dole - do pole: Máte dotaz) **** (Soutěž bude ukončena 23.6.2010 ve 23:23hod.)    Šťastný výherce obdrží vecnou cenu..   (Soutěžní otázka tedy zní - Poznáte který závodník je na fotce s Indiánem v modré kostkované košili ???). Uveďte Vaše Jméno, příjmení a Vaše směrovací číslo. Vyhrává správná 23.odpověď !!!

Monday, June 7th

TWO EVENTS IN ONE DAY

After back luck on Saturday, when we falled off from TT Superbike event because of a banal defect, we focused on two events on Monday. Four laps TT Supersport on Kawasaki ZX6R and four laps TT Superstock.

The weather was nice and so Indi started to the first lap enjoyed and with a good mood. After two laps he came nearly flying to the depot and we discovered a smaller problem. Indi hadn´t used a mask under the helmet and this time he put it on,so that the mask covered his nose, that´s why he couldn´t drink and I wanted at the same time to clean the helmet glass and I didn´t know to help him. We made it somehow in the end. It was refuelled a long ago, so that we lost a time. When Indi went to the second lap, the helmet started unpleasantly moving and the deflector nearly covered Indi´s eyes. During the next break we probably plucked out the lower part of deflector, so he lost it and then he still had to put right the helmet. It influented Indi´s concentration and racing times as well, but in the final event he got a bronze replication for 27th place (Penz had to back out of 36th place, he has already had no fuel in the last round, in TT Superbike he finished on very nice 17th place).

I was a little bit sorry that I didn´t help Indi more. Now I know, that the next time I will be prepared for such a situation. The lower deflector has been lost and unfortunately no chance to buy another one. We used our reserve helmet and Indi could test it directly in the next event TT Superstock.

Indi had a short time to relax and then he dressed for the next event again. The motorbike had alredy been polished, refueled and on new wheels from a previous day. There were no problems with both bikes by technical control, so that Indi looked forward to a better race than the previous one. The first lap time 18:49 showed his good form. The second lap was worse, so we were wondering what happened. Indi came to the depot shouting on us: „There´s something wrong with a front wheel. Look at it!! It´s terrible to drive with.“ We started immediately checking of screws, an axis,a feloe, brakes, maybe destroyed tire, but everything was o.k….. Indi decided to continue, but the next lap times became worse and he falled down to 38th place. Nevertheless he attained 115% of winner´s total time, so that he gained his second bronze replication.

I didn´t know what happened at all, the motorbike started beeing madden in the second lap from Ramsey, it looked like destroyed tire. I came flying to the depot and shouted on mechanics, but they discovered nothing bad….so I went to the third lap, but it was terrible. In the fourth lap I was really afraid of losing a wheel or something like that and then a bottom bracket of damper, which is normally held by two screws, hit me. So I finally disclosed what happened. I said to myself that if I could ride two laps without the damper, I had to do the fourth lap as well. Nobody in the depot believed me, because everybody considered impossible to finish TT 1000 with such a defect….it was a good joke for all in the end and I got a nickname: „hand steering shock absorber“.

Indi had hardly puffed hands and he was happy to live after this race. He finished his second event with bronze again…..we speculated all the evening how that problem could happen… but then we really enjoyed the evening formal ceremony in Villa Marina, where the awards had been given by Johny Rea and Leon Haslam. Indi met there his favorite singer from Prodigy group, who built by the way his own racing motorbike as well. Our friends Frantisek Feigl and Podobsky family came there too and they invited us later to a great dinner. All the evening was really successfull and had a nice festive atmosphere. And I can´t forget….were have been invited to MACAU GP!!!

Tuesday, June 8th

The boys wanted to go fishing, but the weather wasn´t good, so we could sleep at least almost untill a lunchtime. In the afternoon we obtained quite unpleasant information from other riders about repeated sabotages ont their bikes in the last two days. Kieth Amor had sugar in his tank, Dave Kneen water again. Ian Lougher had completely rebuilt chassis and flowing bolts on the forks as well. Conor Cummins had a flowing oil filter, and such messages came several more. The organizers on the kontrol tower have already known it, because very ungry Lougher went there to inform, but there hasn´t yet been said any official contradiction.

In the evening we were invited by Tomas and Misa to a grill party, so we enjoyed a beautiful evening with excellent food and friends. We watched a TV record of TT Superstock as well. It´s a pitty that there are recorded mostly just the first six riders. It looks like that the other riders don´t exist. If there are starting more than 60 riders, it´s really pitty. Milan left home a little bit earlier to properly make ready and check the Honda bike.

Another day should be in sign of events again, even though the weather does not suggest it .

And a quiz for you….do you recognize who is the rider in blue checked shirt together with Indi on the photo?

Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day) Dva závody v jednom (Two events in one day)
Dva závody v jednom (Two events in one day)