Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

Jarní testování

17.4.2012

Každý závodník může disponovat různou mírou talentu, ale nejdůležitější je stejně počet nakroužených kol na okruhu. A tady platí úměrně čím víc, tím líp (a tím i rychleji).Nejen že si člověk vyzkouší po dlouhé přestávce (pro nás cca půl roku) svoji fyzickou kondici, ale také motorku.

Bohužel přes zimu jsme neměli možnost vyrazit někam do Španělska nebo Itálie jezdit, a tak jsme museli vyčkat do prvního možného ježdění u nás, ale první kilometry už má nyní Indián za sebou!

Na začátku Dubna jsme se vydali na Slovakiaring, kde nás bohužel zradilo počasí. Indi navíc na této trati ani nikdy nebyl, takže první desetiminutová jízda byla čistě poznávací, a to jak co se týče tratě, tak imotorky. Druhá jízda pokračovala ve stejném duchu, ale po deseti minutách byl trénink ukončen kvůli nehodě. Do třetí jízdy jsme zase nastoupili pozdě kvůli změně harmonogramu, kdy jsme zrovna měli motorku částečně rozebranou. Indi sotva zajel brzdové desky a nový řetěz…a na další jízdu už se nedostalo, protože jak počasí celé dopoledne napovídalo, začalo pršet, a tak jsme se vrátili domů.Bohužel se nepodařilo udělat na motorce moc práce, co se týče podvozku a dalších důležitých věcí, ale aspoň jsme nastavili základ a drobnosti jako páčky atd.

14.4.2012 v sobotu jsme vyrazili do Mostu, kde jsme „trefili“jediné slunečné, i když chladné, počasí za poslední dny, ale také jsme měli k dispozici pouze 40min. na trati. Cílem bylo začít si „hrát“ s podvozkem K-Tech a zajíždět pravidelně časy pod 1:50, což se dařilo. Na druhý den jsme pak dorazili na jízdy s agenturou, a i když celý den bylo velmi chladno a průběžně poprchávalo, rozhodli jsme se nechat „suché“ gumy po celou dobu, což se nakonec ukázalo jako velmi rozumné. Lukáš Kosina z Motopointu se spolu s Milanem plně věnovali různému nastavování podvozku a Indián to cca každé čtyři kola hodnotil a vracel se do boxů. Bohužel ještě nemáme k dispozici všechny objednané rozety, které jsou třeba, a tak nám chyběl správný převod, aby Indi mohl začít zajíždět nějaké lepší časy než 1:47. Do odpoledního závodu jsme nakonec převod stejně změnili za to, co jsme měli k dispozici. Bohužel to byla chyba a Indi tak dokončil závod na druhém místě s horším časem než v tréninku,nicméně od toho testování je a s podvozkem se nám podařilo udělat velký kus práce. Naše první opravdové závody se už blíží, a tak je opravdu každý kilometr v sedle potřeba.

Foto z www.okruhari.cz

Jarní testování Jarní testování Jarní testování