Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

1.-3.6.2012 TT Isle Of Man

3.6.2012

1.6.2012 pátek

Dnešní den je dá se říct poslední pořádný tréninkový a zároveň kvalifikační. Počasí je už od rána krásné, takže je jasné, že si budou chtít všichni ještě nahnat nějaké dobré časy. My dnes můžeme nastoupit do třídy Lightweight a Supersport, ale na Twina jsme až do odpoledne ještě neměli PowerCommander(PC). Hned co příšel, Milan ho zapojil a vyrazili jsme na Dynojet. Tam ovšem byla taková fronta, že jsme se vůbec nedostali do tréninků na řadu a ještě nám řekli, že tu zítra nebudou. Nachystali jsme tak do tréninku pouze R6 s tím, že si Indi dá první dvě  kola ještě na staré gumě, a na další dvěkola přezujeme druhé ráfky s novými penumatikami a nalejeme závodní benzín. Dneska byl s námi v boxech i sponzor Novak´s a Manticore  ltd., který zařídil na SuperTwina nejen PC, ale i novou zadní pneu. Škoda, že do tréninku Indi s Twinem nemohl ještě nastoupit. Na začátku tréninku vždy najíždí prvně prvních třicet startovních čísel, a pak kdo dřív přijde. Ti první mají tím pádem téměř vždy čistou trať a možnost zajet rychlá kola. Bohužel přemotivovanost některých jezdců a nováčků se potvrdila, a na trati tak vzniklo několik míst, kde vlály žluté vlajky kvůli nehodám, a nebo kvůli úklidu oleje. Místy jel Indián ve druhém kole 20kmh, a tak když se vrátil, přemýšlel, jestli má smysl novou gumu a dobrý benzín dávat, aby to nebylo jen vyhození peněz z okna. Pořadatelé to ale vyřešili sami tím, že tréninky pro zbytek dne kvůli oleji zrušili, a tím pádem jsme ztratili příležitost zajet rychlé kolo.

„ Podmínky na trati nebyly nic moc. Prvně jsem to rozjel dobře, ale pak jsem potkal nějaký newcomery a byl problém je předjet, protože jich tam bylo víc. Někteří byli na litrech,takže až do hor mi trvalo, než jsem se jich zbavil. V dalším kole už se rozbilo několik lidí, všude po trati bordel, olej, žlutý vlajky a opět bylo po dalším kole. Do dalších už se nenajelo, protože tréninky kvůli oleji zrušili a bylo. Tím pádem mi zůstal pouze čas s pevným startem z předešlého dne a  do závodu tak budu startovat z 38 místa. Na Ballaugh bridge dokonce jeden nováček najel tak rychle, že skočil ze zadu do motorky Paula Shoesmithe a rozbil se o něj. Tím pádem přesně na doskoku byl koláč oleje a vapexu. Škoda no.“

2-3.6.2012 sobota a neděle.

V sobotu ráno přilítl do stanu Petr Němec, že na Dynojetu ještě jsou dvě motorky a že tam máme přijít, Milan tak sotva rozlepil oči a už tlačili motorku na brzdu. Po naladění ukázal konečný graf 77 koní a posílené střední otáčky. Indi si tak měl aspoň možnost odpoledne konečně Twina odzkoušet. Bohužel časy už to nejsou kvalifikační a tak budeme ještě bojovat,aby Indiho do závodu pustili. Ráno se odjel závod Superbiků, kde opět předvedl svoje umění John McGuiness. Za ním se umístil Cameron Donald a další náš oblíbenec Bruce Anstey.

Odpolední trénink na Twinu byl ještě zdržen díky „parade lap“s olympijským ohněm o čtyřicet minut a ještě se ani nenajelo do prvního kola, a už mrholilo.

Jak jsem najel do prvního kola, hned jsem cítil, že je motorka živější, a hlavně jsem měl konečně novou gumu. Pár šestek mě předjelo, protože byl trénink spojený, ale netrvalo dlouho a v horách jsem je všechny předjel zpět, protože začalo pršet a to jsem se cítil výborně. Bohužel to ale znamenalo opět zrušení tréninku a hlavně jsem opět nedal žádný ucházející čas, takže mě teď čeká rozprava s ředitelstvím závodu, aby mě do závodu pustili.“

Celou neděli jsme trávili vyklepáváním a úpravami nádrží s Petrem Němcem, aby se nám do nich vešlo více litrů.Na Yamaze se nám to povedlo vyklepat o litr, takže už by neměl mít Indi snad žádný problém tohoto rázu. Závod začíná dopoledne, takže už teď nám pracují nervy. Stefan z Macau nám půjčil nehořlavé overaly, takže to už máme na start vyřešeno.

1.-3.6.2012 TT Isle Of Man 1.-3.6.2012 TT Isle Of Man 1.-3.6.2012 TT Isle Of Man