Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

26.5.2012 TT Isle Of Man

1.1.1970

24-25.5.2012

Ještě ve středu nám vůbec nedocházelo, že už je to tady ajedem zase do země motorkářům zaslíbené….na Isle Of Man!

Po Hořicích nebylo mnoho času na přípravu, ještě ve středuvečer Indi seděl v práci a teprve v noci se začalo balit. V šestráno měli kluci hotovo a v sedm se vyráželo pro kapoty Motoforza Moto2 naSuperTwina, které stačil Petr Vajner v rekordním čase (přes noc) nastříkata ještě k tomu do tří barev! V deset jsme překročili hranices Německem, kluci totálně vytuhli a já si odřídila cestu do holandskéhopřístavu Hoek Van Holland, kde jsme se večer nalodili na loď Stena Line a přesnoc si všichni odpočinuli a vyspali se. Ještě nikdy jsem neviděla tolik aut atakovou dopravní zácpu, jako v šest večer okolo Rotterdamu. Druhý den ránojsme se vylodili v Killingholme a odtud nás čekala cesta napříč Anglií dopřístavu v Heyshamu. Schválně jsme najeli na vedlejší cesty, protože jsmeměli docela dost času a užili si tak krásnou přírodu a až nečekaně nádhernýpočasí, které se drží až doteď. V Heyshamu jsme zaplatili nekřesťanských585 liber za trajekt a loď Ben My Chree nás dopravila na „ostrov touhy“.

Hned jsme zamířili do depa, jako mnoho dalších závodníkůs karavany, náklaďáky apod. V paddocku už se stály fronty na místo,ale naštěstí jsme vychytali ještě pěkný stání, i když jsme trochu dál, nežv předchozích letech. Vybalování nám šlo vcelku rychle a jediné, co nám tostěžovalo, byl nárazový vítr od moře. Večer jsme měli hotovo, a tak jsmevyrazili na cider s rodinou Podobských a dalšími kamarády, se kterými jsmese tu konečně po dvou letech opět setkali. Jídlo vyřešila rychlá čína a šlijsme spát, protože druhý den už nás čekaly první tréninky ve třídě Lightweight,která se jede na motocyklech SuperTwin.

26.5.2012

Milan měl na Supertwinu opravdu ještě hodně práce, a tak bylrád za výpomoc, která sem z Čech přijela. Sice už tu je kamion Pirelli iDunlop, ale zadní guma 160 má přijít až zítra, takže jsme se rohodli, že Indiodjede první trénink na gumě, se kterou jsme motorku koupili, což je jetáDunlop 207. Ještě před tréninky si Indi neodpustil jet pozdravit Víly na FairyBridge a nechat jim ta dárek, za který bych chtěla poděkovat LaďoviPrášilovi. Odpoledne jsme na technicképřejímce ještě doladili dvě chybky a nachystali jsme si motorku do prostoruboxů. Dnes se jely první kola Newcomerů, pak naše třída a poté Sidecary. Prvníkolo si Indi zajel za klidných 23 minut a vrátil se s tím, že serozkmitávají řidítka a bude třeba vyřešit tlumič řízení, který sice sebou máme,ale nemáme k němu montážní sadu. Motorky na předních místech mají přes stokoní, což je od té naší rozdíl asi o třicet, ale vzhledem k závodu na šestkol doufáme, že náš motor nepotkají žádné technické potíže a na rozdíl odostatních by mohl vydržet. Ještě budememuset doladit převody, ale to už jsou takové standartní záležitosti.

Jelo se mi perfektně,akorát jsem si dával pozor kvůli té zadní gumě. Výkon samozřejmě trochu chybí,ale není to úplně v háji. Uvidíme, jak se to v trénincích ještě vyvrbí,ale pokud ostatní nijak extrémě nezrychlí, tak bych se mohl o pár míst zlepšit.Rozhodně potřebuju ten tlumič řízení, protože za Sulby straight jsem už myslelže půjdu na hubu. Taky ještě podvozek je tvrdší, takže máme co dělat“

Neděle bude naštěstí „klidná“ a budeme se pouze věnovat motorkám a přípravěna pondělí, kdy nás čekají další tréninky, které budou trvat celý další týden.