Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

30.-31.5.2012 TT Isle Of Man

1.6.2012

30.5.2012 středa

Sice je pořád vcelku teplo, ale tentokrát nás ráno nevítalo sluníčko, ale bílá obloha. Nicméně pro Indiána možná lepší podmínky na jízdu,protože zacházející slunce je opravdu hodně nepříjemné. Hned po probuzení se začal Indi shánět po řešení výkonu na Twina. Ernie Coats, co tu má pojízdný race servis, vytáhl Power Commander na ER6 a kousek výš v depu je kamion Power Commander Dynojet, kde nám SuperTwina odbrzdí. Nastal ovšem problém, kde na ten PC vzít. Michal tedy oslovil sponzora Novak´s a Manticore ltd. A ten se bez rozmýšlení rozhodl Indiho podpořit, a tím pádem bylo možné řešení na světě! Háček se ovšem stejně záhy objevil, protože nesedly konektory, ale slíbili nám,že do pátku přijde ta správná „krabička“. Dnešní trénink nebyl vyhlášen pro Lightweighty, takže Milan nachystal pouze R6. Na přejímce měli připomínky ke spodnímu dílu kapot, který už Indi stačil na Bray Hill probrousit, ale  nakonec nás pustili s tím, že do zítra musíme spodek zevnitř pořádně zalaminovat.Ještě před tréninkem se Indi domluvil s techniky z K-Tech, že  mu přijdou do boxů motorku naladit. Milan si udělal přípravu svým nastavením, což mu poté technici odsouhlasili. Indi najel do prvního kola, a po jednom kole se vrátil zpět do depa, vysvětlil svoje problémy a technici z K-Tech okamžitě přepracovali, co bylo třeba. Ve druhém kole s pevným startem už Indi jel o poznání rychleji, což se projevilo i na čase 19:37. Třetí letmé kolo měl rozjeté zatím nejrychleji za celý týden,ale z důvodu nehody v horách a sanitce na trati byla vyvěšena  Red Fleg červená vlajka a trénink ukončen.

Už v prvním kole jsem cítil, že se nastavení podvozku díky Milanovi znatelně zlepšilo, i tak se mi ale zdál předek pořád tvrdší oproti zadnímu centrálu. Zajel jsem do depa,kde mi kluci z K-Techu trochu přeštelovali setup. Do druhého kola jsem najel s tím, že si dám to třetí už opravdu rychlé. Konečně jsem měl totiž novou gumu, a tak jsem si to mohl dovolit. Jelo si mi opravdu perfektně a vyloženě jsem si to užíval, protože všechno fungovalo tak jak mělo, což se projevilo hned v prvním čase. Ve třetím letmém kole začala padat mlha, ale to bylo přesně to ideální počasí, kdy bylo cítit, že se motorce výborně dýchá.Dle průjezdů jsem měl našlápnuto zatím na nejlepší svůj čas tady za tento týden, ale bohužel díky nehodě v horách, kam nemohl kvůli mlze přistát vrtulník, byl trénink ukončen, a tak z toho nebylo nic. I tak jsem se ale vrátil naprosto nadšený a spokojený s výsledkem.“

Po tréninku jsme vše uklidili a vyrazili opět do Cat with no tail na jeden Cider a zpět, kde už na nás čekala posila z Čech v podobě Libora Krmáška a Petra Němce, takže jsme si povykládali a ve tři šli spát.

31.5.2012 čtvrtek

Ráno nás probudilo známé bubnování deště na střechu dodávky,a tak jsme se jen obrátili na bok a spali až do dvanácti. I tak jsme ale vstávali za deště, a vůbec to nevypadalo, že by se měl dnešní trénink odjet.SuperTwin jsme nechali rozložený, protože by zítra měl přijít Power Commander a  tak si Milan chystal pouze R6. Okolo páté se konečně začalo trochu vyjasňovat a byl vyhlášen nový rozvrh tréninků. Jako první sajdy a poté solo motocykly. Na technické bylo tentokrát přímo narváno a než jsme se přes ní protlačili, už se pomalu do tréninku startovalo. Tím pádem jsme nestihli nahřát pneu a Indi muselčekat aspoň dvacet minut a počítat s tím, že si to první kolečko dá zezačátku pomaleji a pak udělá jedno rychlé a to celé ještě jednou.

Ještě předtím si ovšem Indi „narovnal nervy“ u kamionu Pirelli, kde mu nechtěli přezout zadní gumu.

Přivezl jsem si svoje nové Pirelli pneu, SC1 na tréninky a závody. Když jsem včera přišel přezout ke kamáči Pirelli, tak mi řekli, že mi je nepřezují, že to nejsou gumy stavěné na TT. Argumenty, že se guma utrhne a trefí jezdce za mnou do hlavy, jsem vůbec nepochopil, protože na SC1 nebo SC2 jezdím vždycky a v životě se mi nestalo, a ani jsem to nikdy u nikoho neviděl, že by se ta guma měla takto roztrhat. Nejezdím na litru a motorka má 118 koní, takže jsme se tam chytli tak, až jsem musel tedy podepsat papír, že si to přezouvám na vlastní zodpovědnost a ještě mě donutili koupit si u nich gumu na závod SC2 s tvrdým středem. Hned po tréninku, to jsem ještě seděl na motorce plné much, jsem jim dojel ukázat, jak guma vypadá…všichni tam protáhli obličeje, ale dneska mi udělali zase naprosto to samé. Když jsem jim ukázal na sloup gum SC1 pro koho je tam teda mají, tak mi řekli že pro Twiny. Přitom Farquharovi Twiny mají pomalu skoro ten samý výkon co moje šestka.“

Indi najel až jako jeden z posledních do svého prvního kola a asi po třech minutách byla vyvěšena Red Fleg červená vlajka a směrem ke Glen Helen letěl vrtulník. Za dvacet minut se vrátili všichni jezdci zpět do depa až na Indiána. Nervy začali trochu pracovat, a ve chvíli kdy stáhli i červenou vlajku a vjezd do depa se uzavřel, běželi jsme na race control zjistit,co se teda děje. Na Glen Helen se stala nehoda Stefana Holze a Indi byl ještě s jedním jezdcem před touto pozicí zastaven kvůli přistání vrtulníku a bylpuštěn až po restartu tréninku. Za další čtvrt hodiny už Indi prolítl a najel do druhého kola.

„Po chvilce mě odstavili červenou, prvně mávali a na dalším vhodném místě mě maršál stáhl z trati.Zůstal jsem tam snad půl hodiny, tak jsem si aspoň s maršálama pokecal.Když to pustili, tak jsem si během kola zahřál gumy, ale mezitím už padla hustá mlha a mraky, setmělo se a přes tmavé plexi jsem skoro nic neviděl. Větší část okruhu byla ještě úplně mokrá,takže jsem druhé kolo objel tak nějak normálním tempem, ale měl jsem problémy i s předním odpružením, kolo uskakovalo , takže jsem toto kolo vypustil a do dalšího už nenajel, protože by to bylo stejně za šera a s pevným startem ato je škoda benzínu a gum.“

Po tréninku jsme zjistili, že se pohlo uchycení spojkové páčky a to začalo natvrdo narážet do tlumiče řízení, což mohlo zapříčinit ty problémy s předkem. I když s tím normálně rukou nešlo hnout a bylo to pořád napevno přišroubované, na TT není evidentně dost napevno vůbec nic.

Po tréninku rovnou Indi přistavil motorku ke kamionu K-Tech,kde se technici rozhodli vyměnit přední pružiny za tvrdší. Celá tato akce netrvala déle než půl hodiny, kdy se mezitím okolo motorky srotilo docela slušné obecenstvo.

Dnešní dávku nervů v kýblu už tedy máme za sebou, a teď si jdeme oddychnout na večeři k přátelům. Zítra nás čeká hodně práce a hlavně tréninkový týden se nějak rychle nachýlil ke konci.

Fotky ZDE!

30.-31.5.2012 TT Isle Of Man 30.-31.5.2012 TT Isle Of Man 30.-31.5.2012 TT Isle Of Man