Slide_8

Slide_8

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_9

Slide_9

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

26-27.5.2013 neděle a pondělí

29.5.2013

26.5.2013 neděle volno

Nedělní den je na TT Isle Of Man vždy bez závodů i bez tréninků, proto si Indi naplánoval návštěvu fitka a spolu s částí týmu vyrazil autem na obhlídku trati, kterou kromě Indiho nikdo z nich neznal.Nezávisle na sobě jsme s Podobskými taky vyrazili podívat se na náš oblíbený kostelík, který je velmi těžké najít a kde je umístěný nejstarší dochovaný keltský kříž na svém původním místě. Potom jsme zajeli na tradiční návštěvní manxské místo, do bývalého dolu v Laxey. Po cestě nazpět jsme se také zastavili u Joeyho Dunlopa v horách. Každý normální člověk se chce v prvé řadě s Joeym vyfotit, jen náš mechanik Aleš studoval propracování brzd a dalších komponentů motorky. V Ramsey jsme se zastavili mezitím ještě na jídlo a po obědě jeli zpět do padocku, kde se Aleš do večera věnoval motorkám. Na pondělí totiž bylo třeba kompletně zkontrolovat a připravit R6. Ještě před odjezdem se Motopointu podařilo vyřešit zvětšení nádrže o tři litry, na kterou Motoforza stihla vyrobit speciální překryt a na Manu jsme pak sehnali zvětšené plexi, což je u nás trochu oříšek.

Večer po práci tým vyrazil spolu s naším kamarádemz  Manu Chrisem Broadem do naší oblíbené hospůdky u bezocasé kočky„Cat with no tail“, kde probrali, co vše je ještě třeba během dalších dnů vyřešit, a jak to vlastně bude probíhat, protože kromě Indiána nemají tolik zkušeností.

27.5.2013 pondělí ténink

Po půlnoci začalo známé bubnování na střechu dodávky a dle předpovědí jsme neměli očekávat zlepšení. Ještě že jsme tak dobře přivázali stany, protože foukal strašně silný vítr, který zdemoloval spoustu stanů lidem okolo nás. Ani ráno se to nelepšilo a tak jsme všichni, až na mechaniky, trávili den v autě až do odpoledních hodin. Pak začal déšť sice ustávat, ale vůbec to nevypadalo, že by se mělo dnes trénovat. Na technickou přejímku jsme se  ale stejně připravili. Před začátkem přejímky déšť ustal a díky větru začaly cesty osychat. I tak nám ale bylo jasné, že to tak nebude po celém ostrově a v horách už vůbec ne. Tréninky se omezily pouze na třídu Supersport a Superstock, po kterých následovaly sajdy. Přes přejímku jsme prošli úplně hladce a nachystali jsme motorku na nahříváky do uzavřeného prostoru boxů.Zpoždění bylo sice nakonec oznámeno, ale jen o deset minut s tím, že podmínky na trati nejsou dobré a trénink bude tedy nepovinný, neměřený. Většina pilotů z velkých týmů byla ale na startu nachystána a do tréninku najeli.Ještě než se začali první závodníci vracet, přímo před námi se na výjezduz  boxu rozbil Brandon Cretu, kterému uklouzlo zadní kolo při přidání plynu. Ani jsem se nedivila, protože byla fakt velká zima, všude kaluže a stačilo na sklouznutí fakt málo. Maršál honem motorku odtlačil, aby mohli další trať uklidit, než se prožene špička pole. Čekali jsme déle než obvykle, ale za takových podmínek nebylo divu. V horách vyvěsili maršálové bílou vlajku s velkým „V“ která značí zhoršenou viditelnost, která byla asi úplně nejhorší na Windy corner, kde navíc do toho ještě dost fučelo. Indi projel cílovkou do druhého kola a bylo vidět, že předjel dost lidí, kteří startovali před ním, což bylo znamení, že se cítí dobře a i motorka mu funguje tak, jak má, jinak by po prvním kole zajel.

„V prvním kole jsem sechtěl podívat, jak trať vlastně vypadá, protože celý den hodně hustě pršelo anevěřil jsem, že ten trénink dnes pustí. Motorka fungovala skvěle, a to hlavněco se týče podvozku. Ten dělá starosti totiž obvykle všem jezdcům, ale nejelose zase tak rychle a proto ještě uvidíme, jak mi toto nastavení bude vyhovovatna suchu, až se zrychlí. Trať byla dost mokrá a nejhorší byly kaluže a voda zpolí. Asfalt tady je jiný než u nás a klouže určitě víc. Při přidání plynu bylocítit protočení zadního kola, takže motorky s kontrolou trakce majíkaždopádně výhodu. Jak jsem přijížděl do hor, viděl sem, že vjedu do slušné mlhy.Hned jsem si vzpomněl na Frantu Šťastnýho, jak psal ve své knížce, že jenodpočítal sloupy a pak to zlomil podle paměti. Jakmile jsem do toho vletěl,začalo se mi lehce rosit plégo, a viditelnost byla tak patnáct metrů. Tohlejsem tady na TT ještě nezažil! Ale bylo znát, že se toho bojím méně nežostatní, protože jsem hodně předjížděl. Zrovna když jsem projížděl cílem achystal se zajet, odmávli nás červenou vlajkou. Myslel jsem si, že je to kvůlipočasí. Když jsem se potom později v depu dozveděl, že na Ballacrye mělnehodu můj kamarád Yoshinari Matsushita, který tu byl jako nováček ve stejnémroce jako já, a svým zraněním na místě podlehl, zastínilo to celý můj dobrýpocit z dnešního tréninku. TT mi zase potvrdilo, že je nejtěžším silničnímzávodem na světě. Doufám, že Yoshi bude někomu z nás dobrým a rychlýmandělem.“

Jakmile Indi dojel do depa, nestačil se ještě převléknout au stanu už stála první výprava z ČR a pak druhá, která dorzaila namotorkách, děkujeme pánové!

FOTOGALERIE 26.5.2013 neděle

FOTOGALERIE 27.5.2013 pondělní trénink