Slide_8

Slide_8

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_9

Slide_9

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

28-29.5.2013 uterý zrušeno a deštivá středa

30.5.2013

28.5.2013 úterý zrušený trénink

Od rána se opět pracovalo na motorkách, i když nebylo jasné,jestli se vůbec trénink pojede kvůli počasí. Přece jen byla velká zima apředpověď nebyla moc optimistická. Navíc tu celou dobu bojujeme s připojenímna elektriku, takže nás zachraňuje elektrocentrála, která nám v minulých letechna TT citelně chyběla. Dopoledne mě Indi odvezl v rámci mojí léčby klíčníkosti do hyberbarické komory, kam dochází pravidelně i Connor Cummins a dalšíjezdci po nehodách. Přetlaková komora vypadá asi jako batyskaf, se sedačkoujako v letadle, s dýchacími maskami. Po uzavření se postupně zvyšujetlak tak, že se mi dokonce nevraceli tlačítka na telefonu a pocit v uších jehodně nepříjemný. Až se přetlak ustálil, nasadili jsme si dýchací masky ahodinu takto museli vydržet. V týmu KMR Ryana Farquhara zase mají k dispozicilaserovou léčbu, takže obden docházím do jejich kamionu.

Na technické prohlídce měli tentorkát požadavek sundat spodnívany na všech motorkách kvůli kontrole. Přece jen probroušení van je tu třebana Bray Hill úplně normální, takže se není čemu divit. Z Čech jsme měli navaně na Twinu utěsněný vypouštěcí otvor vepředu a vzadu, takže ty musel Alešzalaminovat. Trénink byl vypsán pro všechny třídy, nicméně jakmile jsme motorkyzatlačili do boxovky, začalo poprchávat. Start do tréninku odložili, nicméně serozpršelo ještě víc, takže tréninky byly ředitelstvím závodu zrušeny úplně.

Večer jsme vyrazili na jídlo do Cat with no tail, kde jsmese potkali s místními kamarády a Brianem Bainem, který šéfuje Emeraldčasopisu o irských závodech. Indi se tam den předtím potkal s bývalým závodníkemBarry Woodem, který mu slíbil donést překvapení. Nezapomněl, a přinesl deníček,ve kterém měl podpis Franty Šťastného z roku 1977 a chtěl, aby se pod nějIndi taky podepsal. Normálně se Indimu ruce nikdy netřepou, ale tady měl codělat. Několikrát se ptal, jestli opravdu může a jestli to není škoda Frantovikazit. Byl to opravdu úžasný a nezapomenutelný moment, protože Barry Wood je iněkoliknásobným vítězem ManxGP ve veteránech a známý Manxký závodník, kterýmá v Catwith no tail na zdi i svoji obrovskou fotku na zdi.

29.5.2013 středa tréninky

Dopoledne Indi odešel se svým trenérem Michalem doposilovny, aby byl fit na večerní trénink, který byl vyhlášen pouze pro velkémotorky bez třídy Lightweight. Na Lightweigtech jeli pouze ti jezdci, kteří tomají jako svou jedinnou třídu. Na přejímku jsme tak opět chystali pouze YamahuR6. Indi si zašel mezitím koupit „trhačky“ na přilbu, a obešel s Michalem depo.Těsně před tréninkem pak proběhl ještě lehčí strečink a masáž předloktí, kterétu dostává spolu s krkem a zády hodně zabrat. Vše vypadalo dobře, aletěsně před začátkem tréninků začalo pršet. Byla to situace, kdy jsme řešili,zdali vůbec do tréninku nastoupit, protože to byla dost podobná situace jako v pondělí.Ředitelství závodu nechalo objet maršály na motorkách trať a přizvalonejrychlejší jezdce ke konzultaci, zdali trénink pustit. Za deset minut většinatýmů tlačila superbiky na slickách zpět do boxů, kde buď vyměnili motocykl zastock, nebo alespoň přezuli na pneu se vzorkem. Hodně závodníků pak trénink „zabalilo“úplně, a motorky si odtlačili zpět do depa. Náš tým se nakonec rozhodl prozkušební kolo a Indi tak do tréninku nakonec najel.

„Když jsem seděl namotorce v depu, a viděl jak prší, přemýšleli jsme, jestli se na to úplněnevykašlat, protože trénink byl opětvyhlášen jako neměřený. Více jak půlka tréninkového týdne pryč a nikdo nemělani jedno zajeté změřené kolo, a byla vidět na všech nervozita, protože sobotnízávod litrů se blížil. Nakonec jsem se rozhodl to zkusit s tím, že zjistím,jak trať vypadá. V první části okruhu to bylo OK, ale od půlky všude vlályžluté vlajky a dostal jsem se do vláčku pomalých jezdců. Nakonec jsem od Ramseyjel víceméně mávací kolo, koukal jsem po fotografech, a po jednom kole zajel.Až na opravdu pár výjimek tak udělali všichni a tím pádem byl další den pryč.Měl jsem možnost najet ještě do druhého kola, ale shodli jsme se, že by nám tonic nepřineslo. Převody bych nevyzkoušel, podvozek je dobrý a trať znám.“

Po cestě z boxovky jsme potkali Františka Feigla, kterýo TT už napsal několik knížek a píše i různé články pro motocyklová média. VečerIndi vyrazil s vedením týmu na večeři, no a budeme doufat, že čtvrtek užnám počasí dovolí zajet lepší časy.

FOTOGALERIE 28.5.2013 ÚTERÝ

FOTOGALERIE 29.5.2013 STŘEDA