Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

3.-4.6.2013 pondělní závod sportů a pracovní úterý

5.6.2013

3.6.2013 pondělí první závod supersportů

Supersporty byly nahlášeny na 10:45, takže to znamenalovstávání pro tým v sedm a pro Indiána mezi osmou a devátou, aby se stihlv klidu rozcvičit a nachystat si věci jako přilbu, kterou si zásadně čistía připravuje sám. Tentokrát se mi zdálo, že není ani trochu nervózní.Startovalo se na čas bez odkladu, protože vyšlo ideálně počasí. Bylo sice podmrakem, ale po celém okruhu a nefoukal vítr, což je spíše výjimka. Tentokrátjsem byla moc ráda, že nemusím být na Pitstopu. Dostala jsem family ticket naGrandstand, takže jsem byla mezi manželkami a přítelkyněmi a vůbec rodinamiostatních jezdců. Na počítači mi fungoval Livetimming, takže jsem měla lepšípřehled, než kluci na Pitu, kteří se museli spolehnout na skautíky. Ti otáčelišipkou na průběžnou pozici jezdce a s odstupem času vyvěšovali čas jezdce.Věděla jsem, že je Indi už v posledním sektoru, a odhadem jsem očekávalačas někde okolo devatenácti minut a půl, případně více. Najednou koukám dopočítače, kde mi bliklo, že Michal Dokoupil je ve druhém kole...říkám si, topřece není možný, ale to už se mi rozsvítila i jeho rychlost na Grandstandu ačas s pevným startem 19:12...já ho nestihla a nevšimla si, že projel! Celoudobu se pohyboval na 29.místě a ztrácel trochu víc akorát v sektoru odRamsey, takže v horách. Ve druhém kole držel pořád super tempo až na to,že mi zůstal „svítit" na Livetimmingu nějak moc dlouho za Ramsey. Všichnijezdci okolo něj už byli na Bungalow, jenom Indi zůstal v sektoru za Ramsey.Tušila jsem, že se něco děje. Mechanik Davy odešel z Pitstopu, a tak jsemutíkala za Indiho trenérem Michalem, který stál pod Grandstandem a evidentnězase hledal kluky z Pitstopu. Jak jsem k němu doběhla, už mi hlásil,že mu Indi volal, protože tentokrát už mu pro jistotu s sebou lepíme na motorkutelefon. Řekl akorát, že je v pořádku a opět závada motoru. Alespoň jsmeměli jistotu, že on je v pořádku. Indiho přivezl Golf GTI, který tu jezdí okruhza 26 minut, a až do večera jsme čekali na svozák s naší motorkou, protožese potom jely ještě další závody. Svozák vyložil naši motorku a ještě YamahuConnora Cumminse, který také pro závadu nedojela a to jak Supersporty, tak ilitrové Stocky. Vzhledem k tomu, že už to byl náš druhý motor, protožejeden jsme měnili už po čtvrtečním tréninku, dostali jsme se do situace, kdybylo třeba si rozmyslet, jaké máme další možnosti a jestli vůbec Indi ve středudo závodu nastoupí. Rozhodli jsme se ale, jen tak to nevzdat! Ještě v nociAleš rozdělal oba motory, abychom zjistili stav, a zdali bude možné případněz nich během úterý poskládat jeden. Defintivní rozhodnutí nechal tým aleaž na ráno.

„Už v prvním kolejsem dojel velmi brzy jezdce před sebou s číslem 47, kterého mi dalovelkou práci předjet. V tak vysokých rychlostech, pokud není motorkaopravdu výrazně výkonnější, si musí každý strašně dobře rozmyslet, jestli a kdyzačne předjíždět, potože ten první nemusí do poslední chvíle o tom druhém věděta jezdí se od kraje ke kraji hodně přes dvěstě. Cítil jsem se dobře, a to jsemani netušil, že se mi oproti tréninku podařilo tak snadno snížit čas o víc jakpůl minuty a to dokonce se slabším motorem. Ve druhém kole jsem až po Ramseynecítil žádný problém do chvíle, než jsem začal zase ztrácet výkon. Jen jsem siřekl, že to snad není už možný. Ubral jsem plyn s tím, že zajeduk nejbližšímu postu maršálů. V tom se mi ale kouslo zadní kolo, takžejsem k nim dojel efektně ve smyku, udělal parádní roznožku, abych motorkunepoložil a čekal na traťáky, až mi z téhle gymnastické pozice pomůžou.Pak už jsem jen čekal, až si pro mě přijede safetycar. Je to obrovská smůla,ale jako tým se nevzdáváme a zkusíme udělat maximum, aby se ve středu jelo!"

Večer se za námi přišel na motorku ještě podívat Bruce Anstey,ale potom jsme šli spát, protože tým čekal hodně náročný den.     


4.6.2013 úterní pauza

Úterý je sice v závodním týdnu na TT volné, protoženebylo třeba kvůli počasí odložit na tento den žádný závod, nicméně prvnímechanik Aleš Sýkora, druhý mechanik Davy McCartney a Lukáš Kosina rozhodněžádnou pauzu nemají a snaží se vyřešit problém s motorem, který nám odešelv prvním závodu Supersportů. Řešili jsme variantu půjčit si jiný motor,případně celou motorku, ale nakonec jsme se rozhodli složit ze dvou rozbitýchmotorů jeden, protože závady spolu nesouvisely a byly na různých místech. Soběma motory odjeli brzy ráno ke Slick Performance do Ramsey k místímuladiči, kde měl Aleš k dispozici dílnu a mohl tak v lepšíchpodmínkách poskládat dva motory v jeden. Slick nám pomohl přichystat hlavumotoru, jinak odvedl celou práci Aleš sám. Davy mezitím přijel pro zbytek celémotorky, aby to mohli rovnou na místě i odbrzdit a zjistit jestli motorkafunguje. Vrátili se před půlnocí s funknčí motorkou, takže teď už jsme jendoufali, že nás po třetí už nezklame.

Indisi udělal den volnější, takže jsme se prošli po Douglasu na nábřeží. Potkalijsme opět Františka Feigla nebo třeba tým s Mariou Costello. Prošli jsmeaž do přístavu a potom jsme poseděli na místním nádražíčku, odkud jezdí vláčkypřes Castletown do Port Erin. Pak jsme se zase vrátili do depa, a netrpělivěvyčkávali, až se vrátí tým z Ramsey s dobrou zprávou, že druhý závodSupersportů není ztracený! Čekání nám zpříjemnili legendární Red Arrows, kteříopět předvedli úžasnou leteckou show.

FOTOGALERIE pondělní závod

FOTOGALERIE úterý