Slide_8

Slide_8

Slide_9

Slide_9

Slide_6

Slide_6

Slide_4

Slide_4

Slide_7

Slide_7

Slide_2

Slide_2

Slide_5

Slide_5

Slide_3

Slide_3

Slide_1

Slide_1

30-31.5.2013 čtvrtek pátek, výměna motoru

1.6.2013

30.5.2013 čtvrteční tréninky.

Dopoledne jsme se moc nevzdalovali z depa, protože bylotřeba připravit obě motorky na večerní trénink. Ono se to opravdu nezdá, aletady čas neskutečně rychle utíká. Tím, že se jezdí trénink běžně do devítivečer, se chodí nejdřív spát okolo půlnoci a vstáváme okolo osmé. Indi akorátodjel s trenérem do fitka na trénink.

Přes technickou jsme prošli opět bez problému s Yamahoui Kawasaki, i když nakonec byl trénink Lightweight zrušen. Přece jen už ječtvrtek a žádná třída pořád nemá ještě ani jedno meřené kolo. Lightweightyjedou až v pátek další týden, kdežto Superbiky už tuto neděli. Na nedělibyly ostatně přesunuty ze soboty právě z toho důvodu, že se nestihlo kvůlipočasí nic natrénovat.

Dohodli jsme se, že zkusíme zajet čtyři kola na R6.V prvním kole byl čas přes dvacet minut a druhé letmé kolo bylos časem 19:41, což bylo na první pořádný trénink slušné. Hned jak se Indivrátil, shodl se s mechaniky, že změní převod více na top speed, kdesamozřejmě oproti nejlepším motorkám stejně budeme ztrácet. Třetí kolos pevným startem zajel Indi za 19:48, takže se skoro vyrovnal časus pevným startem. Čtvrté kolo by tak reálně mohlo být někde okolo 19:30nebo méně protože Indi byl dobře rozjetý…jenže Indi se z tréninkunevrátil. Na trať mezitím najely Lightweighty ( pouze ti jezdci, kteří nejedoujinou třídu a nemají si tak možnost najet okruh na jiné motorce) a potomdokonce už i sajdy. Pátrali jsme, co se děje, nicméně ani na Race controlneměli žádné informace a poslední místo, kde byl zaznamenán Indiho transponder,byl právě Grandstand v prostoru startu a cíle. Žádný incident hlášennebyl, takže jsme měli alespoň jistotu, že neměl nehodu. Asi za deset minutpřišlo hlášení z prostoru Crosby, že tam jezdec zastavil pro technickouzávadu. Mechanik Davy pak zavolal do Crosby hotelu, jestli tam někde Indi není.Najít ho nebyl problém, protože měl kolem sebe okamžitě hromadu fandů a dokoncese pohádali o to, kdo ho sveze na motorce do depa.

„První dvě kola jsemsi zkoušel ještě převody, protože znalost trati mi už problém nedělá, takžejsem se soustředil na konkrétní úseky, kde se můžu zlepšit. Řekl jsem si o jinýpřevod a ve třetím kole se mi jelo ještě lépe, i když změřené maximální rychlostibyly potom na papíře o něco nižší než v prvních kolech, což mě trochupřekvapilo, protože mezičasy byly jinak rychlejší o několik sekund. Na toopravdu rychlé kolo jsem se stejně jako ostatní chystal právě do čtvrtého kola.Hodně jsem si dal záležet a jel jsem na jistotu, ale zároveň co nejprecizněji.Za Glen Vine mi najednou v motoru dvakrát prásklo a okamžitě jsem začalztrácet výkon. Dojel jsem ještě k hospodě do Crosby, a tam už jsemdefinitivně pro dnešní den zůstal. Bylo tam hodně lidí, takže jsem ještě aninepřelezl zábrany a už měl v ruce pití. Jsem rád, že letos máme s sebou náhradnímotor a zítra budu moci znova jet.“

31.5.2013 páteční tréninky

Hned od rána nastala práce na R6, kde bylo třeba přehodit druhýnáhradní motor, který nám připravila specializovaná firma stejně jako ten první.Vzhledem k tomu, že je to motor ve verzi superstock, museli jsme ještěpřehrát i mapu do řídící jednotky, a udělat pár úprav. Stihli jsme to přesněpřed začátkem technické přejímky. Indi mezitím dopoledne odvezl na letištěvýherce letošní Motopoint Inditour, a pak už se jen soustředil na jízdu, kteráho čeká. Počasí vypadalo slibně a naplánovali jsme si opět mnoho věcí, kterébylo třeba s jiným motorem vyzkoušet a vyladit. Start byl ale odložen, ato několikrát po sobě, protože v Kirk Michaelu hořel dům, a tak museliuvolnit trať požárním jednotkám. Tím se celý trénink zase odsunul až do pozníchhodin a navíc začalo poprchávat. Indi tedy najel pouze do jednoho kola, kdenebylo možné si zlepšit čas, ale vyzkoušeli jsme aspoň, že motorka po výměněmotoru funguje.

FOTOGALERIE čtvrtek

FOTOGALERIE pátek